שקט נפשי מותאם אישית – הכל על מערכות אזעקה אלחוטית

אזעקה אלחוטיתבחירת מערכת אזעקה היא רגע חשוב שיש להקדיש לו את מלא תשומת הלב. אם להודות על האמת, החיים שלנו אינם צפויים ויכולים לקבל תפניות שונות ומגוונות. חלק מאותן תפניות, יכול להיות לא נעים ולפעמים גם מסוכן, זה יכול לקרות שאנחנו בבית וגם שאנחנו לא בבית. אז מה עושים? מתקינים מערכת אזעקה אלחוטית. הנה כל מה שתצטרכו לדעת בנושא.

במידה וכבר התנסיתם כמו רוב האנשים במערכות אזעקה שונות בעבר, אתם בטח כבר יודעים שלפעמים יותר מאשר המערכת עובדת ומגינה עלינו, אנחנו עובדים ומגנים עליה. במילים אחרות, כשאנו מתקינים מערכת אזעקה בבית, בבניין או בעסק שלנו – אנחנו מצפים ממנה לעשות את העבודה ולהתריע כשצריך ובזמן. ובבקשה בלי אזעקות שווא.

ממה בעצם מערכת אזעקה אלחוטית מגנה עלינו?

כולנו כבעלי דירות או עסקים, רוצים לשמור על הנכסים שלנו מכל משמר, זהו דבר מובן, טבעי ובסיסי שקל להבין. מערכת אזעקה איכותית יכולה לא רק להזהיר ולשמור מפני הסכנות השונות בזמן התרחשותן. אלא גם להעניק לנו את השקט הנפשי בשאר הזמן.

הנה כמה מהתרחישים הבולטים שמערכת אזעקה יכולה להתריע בפנינו מפניהם:

  • פריצות וגניבות
  • שריפות
  • הצפות
  • דליפות גז
  • תנועות חשודות

ועוד.

בואו נגלה לכם סוד – הכל תלוי בגלאים

מערכות אזעקה איכותיות משלבות את הטכנולוגיה החדשה ביותר שקיימת היום בשוק. אך מעבר לכך, בחירת גלאים נכונה ומותאמת אישית לצרכיכם ולצרכי הבית שלכם – היא שלב חשוב במיוחד.

הנה מספר דוגמאות לגלאים השונים ולמטרתם:

  • גלאי גז: גלאי זה אחראי על זיהוי מוקדם של דליפות גז מסוכנות. תפקידו להתריע בזמן ולפני שיכול לקרות אסון.
  • גלאי שבר זכוכית: גלאי שמהותו היא לזהות קול של זכוכית נשברת או מתנפצת, כמו למשל חלון שנשבר עקב פריצה, ולהתריע על כך לבעלי הדירה מיד.
  • גלאי וילון: גלאי זה אחראי על ניטור אזורים כמו למשל חלונות, תריסים, או דלתות פתוחות ובכך מהווה פתרון אבטחה נוח ויעיל שמעניק גם שקט נפשי תמידי.
  • גלאי הצפה: כאשר ישנה הצפה בבית או בעסק שלכם, זה עלול לעלות לכם ביוקר ולגרום לנזק רב. גלאי ההצפה יספק לכם אזהרה מוקדמת שתעזור לכם להציל את המצב בזמן ולמנוע תיקונים יקרים.

כל היתרונות במקום אחד – הכירו את SAFESYS

החיפוש אחר מערכת אזעקה איכותית שתענה על הצרכים האישיים והמדויקים שלכם, יכולה בהחלט להיות מייגעת. אף אחד מאיתנו לא רוצה להתפשר על רמת הבטחון שהוא ירגיש במקום בו אנחנו הכי רוצים להרגיש בטוחים בעולם – בבית שלנו.

את כל הדברים האלו ועוד כבר הבינו מזמן בחברת מערכות המיגון, ההתראה והתקשורת הבכירה SAFESYS. לכן כאשר תבחרו ב-SAFESYS להתקנת מערכת אזעקה אלחוטית גם אצלכם בבית או במשרד, תוכלו ליהנות ממערכת שמותאמת אישית בדיוק לפי מה שאתם והסביבה שלכם צריכים. צוות המומחים של החברה עורך סיור מקדים בחלל, בוחן את האזור ומקשיב למה שמדאיג אתכם. רק לאחר מכן, מותקנת מערכת האזעקה שתדע לשמור עליכם בצורה שתגרום לכם להרגיש הכי בטוח שאפשר.

מאיפה מתחילים?

כל שאתם צריכים לעשות הוא לפנות ל-SAFESYS על מנת לקבוע סיור מקצועי ומוקדם במקום. מרגע זה, צוות המומחים ייתן לכם את כל ההסברים הנדרשים בשביל שלא ישארו אצלכם שאלות במעגל פתוח.

אולי יעניין אותך גם: