איך לבחור אינטרקום לבית פרטי?

בלי ששמתם לב, כמעט כל בית פרטי או בניין בישראל מצוידים במערכת אינטרקום. אם בעבר אינטרקום היה מכשיר לא אסתטי שנמצא בשימוש נדיר, היום הוא מוסיף לעיצוב הבית ומהווה חלק בלתי נפרד ממערכת ההגנה שלו. בתוך עולם שלם של סגנונות וייעודים, איך תדעו מה הוא האינטרקום המושלם בשבילכם?

מה המטרה של אינטרקום לבית פרטי?

אינטרקום הוא מערכת תקשורת המאפשרת לנו לזהות מי נמצא מחוץ לביתנו ולהחליט האם אנחנו רוצים שייכנס לבית או לא. מערכת אינטרקום מגבירה את הביטחון בבית ואת הבקרה שלכם על אורחים בפתח דלתכם. כיום מערכות אינטרקום משתדרגות משנה לשנה. מכפתור פשוט בעבר, היום ניתן לראות מערכות עם מסך, טביעת אצבע, וחיבור לאפליקציה בנייד. גם העיצובים החדשניים של האינטרקום מוסיפים יוקרה וחדשנות לבית.

התקנת אינטרקום לבית פרטי
התקנת אינטרקום בבית פרטי

על פי מה נבחר מערכת אינטרקום?

לפני שתקראו על סוגי מערכות האינטרקום השונות, הנה שלוש קטגוריות שיעזרו לכם להחליט איזה אינטרקום הוא האחד:

  • מטרת האינטרקום: המטרה של האינטרקום תשפיע על הסוג ורמת הטכנולוגיה שלו. האם אתם רוצים מערכת בסיסית לניטור מבקרים או תוספת משמעותית לאבטחת הבית? האם השימוש צריך להיות נגיש לילדים, קשישים, או בעלי נכות מסוימת? למערכות שונות יש יכולות רלוונטיות לסייע במטרות שונות.
  • אופי הגישה למערכת: ישנן מערכות אינטרקום בעלות גישה מוגבלת לנקודה אחת בבית, או מערכות המופעלות בגישה מרחוק. יש אינטרקום הפועל במעגל סגור כמו שפורפרת. לעומת זאת, יש מערכות המתקשרות דרך WIFI או כרטיס סים ומאפשרות גישה מכל מקום.
  • תקציב: טווח המחירים להתקנת מערכת אינטרקום הוא רחב. ככל שהטכנולוגיה מתקדמת והעיצוב חדשני יותר, באופן טבעי המחיר יעלה. קחו בחשבון את הצרכים והשאיפות שלכם בבחירת מערכת אינטרקום.

סוגים של אינטרקום לבית פרטי שכדאי להכיר

אינטרקום מגיע ברמות שונות של טכנולוגיה, עיצוב וכמובן מחיר. מומלץ להכיר את האפשרויות השונות כדי להחליט איזה סוג או רמת טכנולוגיה אתם רוצים להתקין בבית שלכם:

אינטרקום IP כולל חיבור לאפליקציה 

זהו האינטרקום המתקדם ביותר. הוא מכיל פאנל חיצוני משולב מצלמה,קודן ויחידת דיבור. בתוך הבית המערכת מחוברת לאינטרנט ומאפשרת קבלת שיחה לאפליקציה בכל מקום. בארץ ובעולם

אינטרקום מצלמה וזיהוי פנים 

אינטרקום זה מאפשר לשמוע ולראות את מי שנמצא בכניסה לבית. היכולת לצפות במי שבכניסה מאפשרת קבלת החלטה מהירה וקלה. באינטרקום מצלמה חשוב לשים לב לרזולוציית המצלמה שנעה בין 1.3-2MP.כמו כן, מערכת האינטרקום יכולה לזהות פרצופים שהוגדרו מראש ולבצע פתיחה אוטומטית של הדלת.

אינטרקום מצלמה משולב קודן

מערכת זו משלבת בה קודן המחובר לפאנל האינטרקום. הקודן מאפשר כניסה עצמאית על ידי הקשה של קוד פרטי. כך חברים ומשפחה שיודעים את הקוד יכולים להיכנס בלי להטריח את בעל הבית.

אינטרקום מצלמה המשלב טבעית אצבע או קורא קירבה

אינטרקום מסוג זה משתמש בטכנולוגיה חדשנית יותר ופותח את הדלת באופן אוטומטי כאשר מצמידים אליו צ’יפ או את טביעת האצבע. מערכת זאת מאפשרת כניסה מהירה ופשוטה. זהו פתרון אידיאלי לבית עם ילדים או קשישים המתקשים לזכור את קוד הכניסה.

אינטרקום לבית פרטי
אינטרקום לבית פרטי

האפשרויות השונות של התקנת אינטרקום בבית פרטי

מצאתם את האחד, האינטרקום שישרת אתכם נאמנה, יגביר את הנוחות ואת הביטחון שלכם. עכשיו צריך להתקין אותו. ניתן להתקין את האינטרקום על הקיר או שער הכניסה או לחילופין שקוע בתוך הקיר או השער. כך או כך, לאורך כל התהליך של רכישה והתקנת אינטרקום חשוב להיעזר בחברה אמינה ומקצועית.

לא בטוחים איזה אינטרקום כדאי לכם? ב-“SAFESYS” ישמחו לסייע. עם ניסיון של 20 שנים בתחום, ב-“SAFESYS” תוכלו ליהנות מליווי בתהליך הבחירה באינטרקום ובהתקנה מקצועית ואמינה.

מעונייניים בהתקנת אינטרקום לביתכם? דברו איתנו.